Friday 26 August 2011

semalam balik dari umah je,mlm tu aku terus tdo sbb dh lama sgt aq tahan mengantuk..lega rasanya..ak berjaga smpai sampai ke pagi buat assgnment semata2..letih sgt mata aq smlm..pukul 9 lebih aq dh tido..pagi tadi plak,aku kemas rumah kat depan ruang tamu..penat gile..dh lama aq xmengemas..atas arahan ibu aku pun kemas...hihihi...aku rindu sgt kat kawan2 kolej aq..mereka semua dh balik ke rumah masing2..aku rindu nak dgr suara riuh rendah dyaowg tu..terima kasih kawan-kawan!!syg kowg ketat2..aq baru jew selesai cakap ngn  chibi tadi..chibi xabis2 ngn Dr dan zack dya tu..cerita dya xpnh habis..tapi aku suka dengar..aku harap chibi dapat pilih antara dyaowg..aku jugak harap hubungan antara aku,chibi dn anne dpt pulih seperti dulu..

hari ni jugak aku ada cakap ngn kak nurul..rindu dya dn yg laen2 jugak..hope sgt dyaowg dpt posting kat kedah nanti..nanti boleh la jumpa dyaowg.dyaowg pun dh start cuti cam aku..aq pun syg dyaowg jugak...aku sayang semua kawan2 aku..aku xnak kehilangan dyaowg...

hari nie aq kena membebel ngn ibuku..tapi aku hanya mampu tersenyum sahaja..sbbnya siapa lagi yg akan membebel kat aku selaen ibu...ibu jugaklah satu-satunya buah hatiku..tanpa dya aku takkan dilahirkan di muka bumi ini..aku happy sangat dpt tgok ibu dah happy sekarang berbanding dulu..ibu..kak syg ibu sangat2!!kak janji kak xkan hampakan harapan ibu kali ini..sayang ibu sgt2!!

inilah hati saya pada semua owg yg saya sayang
aku sayang semua yang sentiasa mengambil berat pasal aku
SAYANG MY MOTHER &MY FRIENDS
                                                                          

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Friends

Popular Posts