Thursday 11 August 2011

dilema dn pasrah...huhu

Actually hari ni aku trasa ngn semua owg...tapi aku cuba utk tidak pikir pasal nie..t xboleh la..aku scara automatiknya mnangis..aku mnangis ari ni pun sebab aq sangat merindui kwan2 aq di KPJ Nilai..aku nak sangat jumpa dyaowg tp a xtau bile km dapat bertemu..aku juga nangis sebab aku tnsion ngn assgnmnt..trutamanya ari tu asal arab..skg  CTU dn HTT plak proposal...video arab kna uat corrction sikit...kna btulkn kat ta'aruf...
hmm..sabar je la...
ari ni aku lega sgt sbb dpt online...hihi..boleh la a update blog nie...dh windu sgt nk update blog...aq dh xtau pada siapa lagi aq boleh ngadu...last skali aku trpksa call ibu cter mslah aku kat dya smbl mnangis plak tu..
so ksimpulannya aku ni not in mood...

                                             muka dlm not in the mood 

aku klu nangis truk sangat hudn rasa cam nk bebal ngn semua owg...muka aku jadi tnsion sehingga miss pun boleh tegur muka aku....huhu


 hodohkn klu aku nangis?ni just gambaran saja...aku sedih sbb aku sgt rindukan kn kwn2 aku di kolej lama

apa yg prlu aku wat supaya aku xbrada dlm keadaan pressure?aku teringin nk jdi cm pocoyo..yg sntiasa happy slalu...

         comie kn pocoyo???yg biru tu la pocoyo..hppynye dya kn??jealous saya..

dah la aku dh xlarat nk update blog nie...sowi la kali nie aku update blog nie xda rasa feel sikit pun...coz skg aku brada dlm keadaan tension dn pressure...:'(

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Friends

Popular Posts