Saturday 26 November 2011

semester ke-2

Assalaamualaikum...aii..aku rasakan trlalu cpat masa brlalu. Tapi nasib badan la kali ni,bawu ja masuk kolej minggu 1st assingment dtg xhnti2..pening aku sampai xtau nk wat yg mna satu..huhu.skg nie kje assignment BEL 260 dah pn siap so tggu nk present ja nnti..hihi..Azam aku untuk sem 2 kali ni aku dah xnak main2 lagi cm sem 1..kali ni mmg aku akan serius dlm blja dn not play anymore ..aku susah hati ngn ptptn dn mara aku..still blom dapat..hmm..aku dah xtau nk wat cmne lagi tp aku hope sgt duit2 tu masuk dlm akaun aku dn sekurang2-kurangnya aku dpt ringan beban ibu. Insyaallah..

ok la takat nie ja la noh cek post kali ni..lain a aku dah start ngntuk ..mata xlarat bukak lagi nie..-_-
bye.assalaamualaikum..

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Friends

Popular Posts