Sunday 3 July 2011

.....x sehat......=(

hmm....hari ini aku x sihat seperti selalunya..tadi g kelas pun rasa cm nk ambk mc jew..
tp xnk la aku takut kna tolak percent kehadiran..3 penyakit serangkai ada kat aku iaitu selsema,batuk dan jugak sakit kepala. Penyakit asma hampir2 jew nk dtg balik semua nie punca aq start sakit demam.
aku asyik batuk jew...tu la xnak mkn ubat sgt aku nie..kn dh kna kat btg idung sendiri...huhuhu=(
aku cuba umtuk xnk lemahkan diriku ini sbb aku tak nak kjadian yg dulu trjadi semula...

malam ini aku terkejut dpt call dari seseowg yg amat aku syg dari masa aku form 4 lagi tp bukan 1 sekolah ngn aku..dya nie owg luar. Aku tak tau apa mimpi dya call aku, pada mulanya aku tak nak angkat call dya sebab takut kecewa lagi...tp aku rasa xprlu la aku berfikiran seperti itu lagi cm dulu..aku sekarang perlu lebih matang. Aku rindukn suara dya...mmg dya xpnh berhenti menyukai diriku,hnya aku saja yg jual mahal. Aku perlu buat sebegitu sbb aku ingin fokus pada study aku dulu aku sudah berjanji dengan ibuku dn aku takkan menghancurkan harapan seorang ibu kpd anaknya. Itu janji aku!!!

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Friends

Popular Posts