Tuesday 12 July 2011

letihnya.....=)



Lamanya xupdate blog nie..semuanya sebab terlalu busy ngan jadual...
minggu nie plak terlalu padat ngan test MAT dan HTM..
assignment plak semakin bertambah..mmg menguji kesabaran aku btul la..
huhuuhu...damn la masa aku jawab soalan HTM...aku punya hafal dn study tp bile jawab exam satu pun xdpt aku nak ingat apa yang aku study..macam ngn apa lagi aku nie...

Hari ini plak aku dapat soalan quiz dn test yg telah kami buat...
quiz aku dapat full mark tp sayangnya test aku xdpt full markah disebabkan kecuaian aku sendiri..
aku terlalu careless sgt2..aku benci ngn diri aku sendiri...owg laen boleh dapat 90 ke atas kenapa aku xboleh dapat..aku bengang dn tension..

malam nie plak aku nak cuba siapkan mind map HTT dari chapter 1 until 3..
then HTM plak...sempatkah aku??
harap2 la dapat siapkan..aku dah letih sgt2...
minggu depan start cuti sem..alaaa klu cuti pun aku xdpt rehat sbb kna study..bukak cuti jew nnti aku ada quiz dan test HTT..Test MAT plak berkemungkinan ada untuk chapter 3&4..xsure la..huhu..
nie masa time bahasa arab..hihi..sempat lg tangkap pic dlm kelas

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Friends

Popular Posts