Saturday 9 July 2011

...bengang...

sekarang aku dh single kembali...
seperti yg aku inginkan dulu...tp aku baru sedar aku selama ini hnyalah dipermainkan oleh Tajud..
dya hanya tahu minta duit melalui topup kat aku...
tapi selama aku couple aku selalu confuse ngn diri aku dn tertnya-tnya dlm pikiran aku
"adakah selama ini aku sukakan dya"
sekarang bila dh putus aku rasa rindu kat dya..tp apa gunanya lagi untuk aku rindukan dya dya dh la selama couple ngn aku hnya peralatkan aku,aku paling xsuka laki yg jnis cmtu..dh terlalu banyak aku jumpa laki cm Tajud..aku terlalu letakkan kpercayaan akhir sekali aku yg menderita..knapa la aku bodoh sangat??
start lepas aku putus ngn dya aku jnji ngn diri aku mungkin lepas nie dh xkn percaya ngn kata2 laki..pada aku mereka sama seperti Tajud..macam sial!! aku yakin laki yg jnis cmtu xkn pernah hidup bahagia jika hnya ingin mainkan perasaan perempuan..

hari ni aku ada test MAT 112..pada mulanya aku keliru jwb exam pagi tadi sbb ada 2/3 soalan yg aku dh buat tp xsure btul ka x..last sekali aku pasrah la ngn jwpn yg aq wat tu
lepas habis exam kitaowg kna pergi kelab TNB plak sbb  ada aktiviti kat sana..
balik td trus on9..hihihi =P
malam nie rasa penat la plak..huhuhu sbb xrehat lagi..mlm ni nk wat mind map HTT plak..harap2 sempat la habis..insyaallah..amin!!!

0 comments:

Post a Comment

 

My Blog List

Friends

Popular Posts